موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

IRanian Students Research Institute
موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی
این موسسه به مدیریت آقای علیرضا عالی نسب (دانشجو رشته مکانیک دانشگاه تبریز) ساخته شده است . این موسسه تا زمانی که از استان های دیگر ایران نویسنده نداشته باشد مطالبش اکثرا مربوط به دانشجویان استان آذربایجان شرقی می باشد .
یکی از امکانات ویژه ای که در این موسسه وجود دارد مشاوره در مورد شرکت در المپیاد ها ، جشنواره ها ، تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، نحوه مطالعه ، پژوهش ، تحقیق و مقاله نویسی و ... می باشد .
نویسندگان Authors
طبقه بندی موضوعی Categories



آخرین نظرات Recent comments
  • ۲۵ مرداد ۹۵، ۲۰:۵۴ - نجمه
    ایول

اطلاعیه ثبت نام در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی 1394

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ
22 فروردین :

جهت ثبت نام الکترونیکی در بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی به آدرس زیر مراجعه نمایید: www.student.sanaad.medu.ir سپس با وارد نمودن مشخصات شناسنامه ای ، وارد پنل دانش آموزی خود گردیده و با فشردن کلید «ثبت طرح در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی» وارد صفحه ای که حاوی تذکرات مهم میباشد گردیده و پس از مطالعه تذکرات آن، با فشردن کلید «تایید و ادامه» وارد صفحه بارگذاری عکس شده و درصورتی که عکس خود را در صفحه مشاهده نمی نمایید آنرا بارگذاری کنید. سپس با انتخاب کلید «ثبت طرح جدید» از منوی سمت راست صفحه، کلیه بخشهای فرم الکترونیکی را مطابق با فرم کاغذی ثبت نام که قبلاً تکمیل و به مهر و تایید مدرسه رسانده اید تکمیل نموده و کلید «ثبت اطلاعات» در پایین صفحه را بزنید تا طرح شما در سیستم ثبت گردیده و کد منحصر به فردی به آن تعلق گیرد. جهت ثبت نمودن طرحهای دیگر نیز می توانید به همین طریق اقدام نمایید. فقط دقت نمایید که طراح 1 میتواند هرطرح را بصورت انفرادی یا گروهی ثبت نموده و ویرایش نماید و سایر طراحان در یک طرح گروهی، تنها قادر به مشاهده بوده و امکان ویرایش مشخصات طرح را ندارند. همچنین با انتخاب گزینه «مشخصات آدرس و تماس» میتوانید نسبت به تکمیل نمودن مشخصات نشانی و شماره تماسهای خود اقدام نمایید. پس از اینکه طرح یا طرحهای هرشخص به ثبت رسانده شد، دروضعیت «در انتظار تایید درمنطقه» قرار گرفته و طراح1 میتواند با انتخاب گزینه «طرح های من» درمنوی سمت راست، نسبت به مشاهده،ویرایش،حذف و یا چاپ فرم الکترونیکی خود اقدام نماید. همچنین پس از تایید منطقه ،ازطریق همین سامانه میتوانید هزینه ثبت نام را بصورت الکترونیکی پرداخت نمایید. (توضیحات بیشتر در خصوص پرداخت الکترونیکی متعاقباً اعلام خواهدشد. ضمناً هزینه ثبت نام منحصراً باید ازطریق همین سامانه و بصورت الکترونیکی پرداخت شده و از پرداخت هرگونه وجهی بصورت نقدی یا فیش واریزی یا طرق دیگر جداً خودداری شود)


20 فروردین :
22فروردین، آغاز ثبت نام الکترونیکی هفدهمین جشنواره

ضمن آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای تمامی دانش آموزان عزیز،به اطلاع می رساند ثبت نام الکترونیکی بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی از روز شنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ آغاز خواهدشد.

لازم به ذکر است تنها دانش آموزانی مجاز به ثبت نام الکترونیکی خواهند بود که تا تاریخ۱۹ فروردین نسبت به تکمیل و امضا و تایید فرمهای کاغذی ثبت نام اقدام نموده باشند ؛ درغیر این صورت ثبت نام الکترونیکی آنها تایید نهایی نخواهدشد.

درضمن برای اطلاع از تمدید یا عدم تمدید مهلت ثبت نام به دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی شهرستان/ منطقه / پژوهش سرای دانش آموزی یا استان تماس حاصل فرمایید.

نشانی و نحوه ثبت نام الکترونیکی به زودی اعلام خواهدشد.



1 اسفند :

به منظور فراهم نمودن زمینه ­های مساعد و لازم برای حضور دانش ­آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه در عرصه پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع، و همچنین تبلیغ، ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آنان و ارج نهادن به دستاوردهای علمی، فنی، پژوهشی، ادبی و هنری نوآوران دانش آموز و هنرجو، بخش دانش ­آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری برگزار می گردد.

 

برای اطلاع از چگونگی شرکت در بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و دریافت نمون برگ های ثبت نام، داوری، مشخصات و آمار طرح ها و طراحان، روی فایل ضمیمه زیر کلیک نمایید.

  


  فایل ضمیمه


28 بهمن :

 آیین نامه اجرایی جشنواره جوان خوارزمی - بخش دانش آموزی

  فایل ضمیمه

11 بهمن :


001001002003004005


 6 بهمن :

مهلت ثبت نام در هفدهمین جشنواره جوان و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی: از نیمه دوم بهمن 1393 تا 31 فروردین1394 می باشد .


1 دی ماه :

طرح های پیچیده و سطح بالا کمتر شانس برگذیده شدن دارند .

طرح ها باید با خلاقیت و نو آوری باشند .


2 شهریور :

ثبت نام هفدهمین دوره از بهمن ماه شروع خواهد شد .


2 مهر 94 :


پاسخ گویی به نظرات تا تاریخ 95/4/25 امکان پذیر نخواهد بود به همین دلیل با خواندن پاسخ های نظرات دیگران می توانید پاسخ برخی از سوالاتتان را دریافت کنید .

و در صورت داشتن سوال ضروری می توانید از طریق راه های ارتباطی در صفحه ی Contact-Us با مدیریت سایت در ارتباط باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
Alireza Ali nasab

نظرات  (۹۹)

با سلام و خسته نباشید
می خواستم تاریخ گذاشتن فرم ثبت نام جشنواره خوارزمی و زمان بزگزاری جشنواره را برای دانشجویان بگویید؟
و یک سوال دیگه من طرحم در رابطه با نرم افزار هوش مصنوعی هست تو چه قسمتی باید برم و ایا توی جشنواره میشه اراءه کرد؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۸ سارا محمدی
اگر میشه حتما فرم های عضویت در خوارزمی رو برای من ارسال کنید
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد .
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۲ سارا محمدی
سلام می خواهم در سایت خوارزمی عضو شوم ولی نه از طریق مدرسه می خواهم خودم عضویتم را الکترونیکی انجام بدهم اینطور امکان دارد لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد .
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ پویا لطفیان

سلام من یک نظریه و طراحی فوق العاده درمورد امواج دارم که نمیشه اینجا دقیق گفت چون ممکنه کپی برداری بشه

یه راهنمایی از شما میخواستم

میخوام بدونم دبیر یا استادی میشناسید که به من معرفی کنید که درمورد امواج خطرناک اطلاعات داشته باشه ..... تو سایتای ایرانی که چیزی دستگیرم نشد از بس که این سایتا علمین و اصن چرت پرت نگفتن خخخ

سایت خارجی خوب هم سراغ داشتید بگید

البته اگه یه استاد راهنما باشه بهتره ممنون

پاسخ:
استاد رو می تونید از پژوهشسرای منطقه تون یا اگه خیلی تخصصی هست از دانشگاه دولتی شهرتون که اونم بهتر توسط پژوهشسرا نامه بگیرید و با استادان دانشگاه ارتباط برقرار کنید .
http://www.sciencedirect.com
سایت های مرتبط رو می تونید از استاد های پژوهشسرا یا دانشگاه دریافت کنید .
از کجا میشه رشته هایی که زیر شاخه طرحمون میشه رو فهمید؟
سایتی هست که بگه اینارو؟ یا خود جشنواره مشخص میکنه ...
اگه سایتی هست یا خودتون میدونید به منم بگین یا به ایمیلم بفرستین
مثلا مهندسی نفت مرتبط با فیزیک و نجوم هست؟
یا مهندسی کامپیوتر ؟
پاسخ:
برای اطلاعات بیشتر می تونید فایل های گذاشته شده تو مطلب رو دانلود و مطالعه کنید .
تو سایتی هم این جور اطلاعاتی که شما میگید رو نذاشتن .
چون خود جشنواره هم گفته که به خاطر بدون کنکور بودن تو این جشنواره شرکت نکنند .
ولی مثلا مهندسی نفت بیشتر به شیمی مرتبط هست تا فیزیک ، به نجوم هم که اصلا ربطی نداره .
مهندسی کامپیوتر هم که تو رشته ها کامپیوتر هم داریم مثلا یکی برنامه نویسی کنه یا یه وسیله سخت افزاری در مورد کامپیوتر بسازه به این رشته میره .
معمولا به طرح ها نگاه کنید می فهمید به چه رشته ای مرتبط هست .
البته جداگانه در مورد رشته های دانشگاهی و رشته های جشنواره می تونید اطلاعاتی کسب کنید ولی با هم دیگر جایی نیست .

نفرات اول تا سوم کشوری چه امتیازاتی برای کنکورشون داره؟
پاسخ:
یا بدون کنکور تو رشته ی مربوط به طرح شون تحصیل می کنند .
و یا چند درصد امتیاز کنکورشون افزایش داده میشه .
گفته بودن نتایج هفدهمین دوره 25 میاد امروز 28 هست ولی هنوز هیچ جوابی نیومده ... کی میاد دقیقا؟ من هرروز دارم چک میکنم
پاسخ:
یا 1 مهر میاد یا هفته ی بعدش .
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۱۱ سوسک توبلیت
سلام من میخام دانشجویی شرکت کنم باید این 100 هزار تومن را کی بریزم حساب؟
طرح را در http://62.60.140.40/young94/ ثبت کردم ولی پولی نرختم حساب.
میشه بعد 31 هم ریخت؟
پاسخ:
شماره حساب جشنواره رو می تونید از طریق پژوهشسرا یا اداره کل آموزش و پرورش بگیرید .
ایده حتما باید ساخته شود؟ ساخت ای ایده که بنده دارم هزینه بسیار بالا و تحقیقات بسیاری می طلبد و تا حدودی امکان ساختش وجود ندارد
پاسخ:
اگه ساختنی باشه و بخوایید تا مرحله ی کشوری راه پیدا کنید باید بسازید.
ولی اگه پرهزینه هستش ساخت اون اول روی طرح تون خوب تحقیق کنید که هیچ مشکلی نداشته باشه و بعد اگه تونستین توسط یک حامی بخشی از هزینه ی ساخت طرح رو بدست بیارید .
می تونید از پارک علم و فناوری و پژوهشسرا ها نیز راهنمایی های لازم رو دریافت کنید .
با عرض سلام و خسته نباشید.
می خواستم بدونم که از طریق مدرسه هم می شود  اقدام کرد؟
معلم ما ما می گفت طرحتون را باید حتما بسازید.آیا میشه  طرحمون را نسازیم و فقط مقاله اش را بدیم؟
طرحای پیچیده چند درصد احتمال برنده شدن دارن؟اگه انتخاب نشدیم از کجا اختراعمون را ثبت کنیم؟
                                                                              با تشکر
پاسخ:
بله از طریق مدرسه میشه ولی بهتره از طریق پژوهشسرا ها اقدام کنید .
اگه ساختنی باشه باید بسازید . مقاله واسه هر چیزی نمیشه نوشت .
مقاله هم جای خودشو داره .
ساختن طرح تون زمانی اجباری هست که از مرحله ی منطقه ای قبول بشید .
ثبت اختراع یکم کار سختی هست و اگه بخوایید تو سایت http://iripo.ssaa.ir ثبت نام کنید و مشخصات طرح تون رو ثبت کنید بعد از مدتی هم باید برید تهران و طرح تون رو ببرید و بعد از مراحل اداری و ... ثبت اختراع تون رو بکنید .
سلام جوایز نفرات اول تا سوم جشنواره چیه؟
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۶ سوسک تپل مپل نخبه
سلام من خودم از اقای کاظمی رییس اجرای خوارزمی پرسیدم(زمان اعلام نتایج)گفت 25 شهریور میاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ:
حالا نتایج اومده ؟
با سلام
روزتون بخیر
خواستم بگم طرح من به مرحله کشوری رفت و آخرین دفاعیه رو هم که14شهریور بود انجام دادم.نتیجش کی میاد؟میشه یه زمان دقیق بگین.ممنون
پاسخ:
تو اوایل مهر میاد جوابش .
و از برگزیده ها تو آذر ماه تقدیر میشه .
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۸ عبداحسین زاده
زمان دقیق ثبت نام سام 95 اعلام شده ؟
پاسخ:
از فروردین ماه شروع میشه .
اثاری که در سال های پیش رتبه اوردن و تو کجا می تونیم ببینیم حتی در حد یه اسم یا موضوع ارائه شده؟؟
پاسخ:
می تونید از همون سایت جشنواره ی خوارزمی و یا از پژوهشسرای خود مطلع شوید .
سلام
۱.این اقدامی که قراره انجام بشه و بدون کنکور وارد دانشگاه شد در صورت رتبه اوردن کار. چقدر جدیه؟؟؟
۲. اگه کارمون در زمینه ی کارگردانی(هن) و مسائل مربوط به اون باشه در صورت پذیرفته شدن در همین زمینه می تونیم به دانشگاه بریم؟
۳.ایا سامانه یا هر جایی که بتونیم تماس بگیریم و راحت تر سوالاتمون و بپرسیم وجود داره؟
۴.این ۱۵ تا ۲۵ درصد چند نفر و در کنکور جابه جا می کنه؟

پاسخ:
1) 50 درصد
2) به هر زمینه ای که ربط داشته باشه .
3) نمی دونم ولی می تونید از پژوهشسرا و یا اداره آموزش و پرورش اطلاعات بیشتری دریافت کنید .
4) در رتبه های زیر 1000 حدود 100 نفر
در رتبه های زیر 10000 حدود 1500 نفر
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۴ پدرام طریقتی دانا
سلام خواستم بدونم مقاله کم هم باشه اشکال نداره؟
و درباره ساخت یک وسیله مینویسم که ایده خودم باشه حتما باید ساخته بشه؟
پاسخ:
برای این که طرحتون برگزیده بشه و تا مرحله ی کشوری بره بهتره ساخته بشه .
مقاله کم و زیاد بودنش مهم نیست . مطالبش مهمه که چی باشه .
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۰ غضوک زوزه کش زخمی
سلام داشجو ها چطور میتونن در خوارزمی شرکت کنن؟
سایتی محلی برای کسب اطلاعات معرفی کنید لطفا
پاسخ:
http://www.irost.org

تا 30 سالگی می تونید تو جشنواره ی جوان خوارزمی شرکت کنید .
جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت بالا مراجعه فرمایید .

سلام  امیدوارم روز خوبی داشته باشید.

خواستم بدونم من دقیقا باید چطور مقاله ای تحویل بدم که رتبه بیاره .

منظورم اینه این موضوعی که من دربارش تحقیق میکنم باید دربارش قبلا بحث نشده باشه؟؟؟؟

پاسخ:
برای رتبه آوردن لزومی نیست که طرحتون زیاد پیشرفته باشه .
یا یه طرح کاملا جدید باید باشه یا این که طرح تون تکمیل شده ی طرح های مشابه باشه .
طرح تون هم می تونه مقاله یاشه هم یه چیز ساختنی .
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۵ سارااکرامی نسب
سلام.ببخشید من یک طرح تو همین ماه به ذهنم رسید و امسال کنکور دارم. امکانش نیست شرکت کنم با اینکه زمان ثبت نام گذشته؟
پاسخ:
متاسفانه زمان ثبت نام به پایان رسیده ولی می تونید سال بعد شرکت کنید درسته تو کنکور تون تاثیر نمی زاره ولی مزایای دیگه ای هم داره که خیلی خوبه .
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۱ زنجبیل مهربون
جریان سهمیه خوارزمی رو میشه کامل توضیع بدید!لطفا
پاسخ:
اگه منظورتون سهمیه ی کنکور هست دقیق نمی دونم ولی به این صورت خواهد بود که مثلا :

رتبه 1 : 20 درصد افزایش امتیاز کنکور
رتبه 2 : 15 درصد افزایش امتیاز کنکور
رتبه 3 : 10 درصد افزایش امتیاز کنکور

بازم میگم درصد های دقیق رو نمی دونم ولی مشابه این درصد ها میشن فوقش 5 درصد کم یا زیادتر از اینا میشه .
سلام میخواستم بدونم ایا میشه ‍‍ییرامیدمونم که طراحش خودم هسم را به جشنواره اراعه کنم؟کاره هنریه
پاسخ:
اگه حداقل به یکی از شانزده رشته ی جشنواره مرتبط باشه میشه .
سلام.
ببخشید میخواستم بدونم که من دارم رو یه موضوع کار میکنم تا یه مرحله اختراع برسه اما این طرحم تا حدودى به فیزیک مربوط میشه اما رشته خودم تجربیه. اگه این اختراع رتبه بیاره یعنى من نمیتونم توى کنکور تجربیم از امتیازى که بهش تعلق میگیره استفاده کنم ؟
یه سوال دیگه مدرسه استعداد درخشان اگه باشى تأثیرى رو کنکور نداره ؟
پاسخ:
به هر زمینه که ربط داشته باشه می تونید بدون کنکور برید و به رشته تحصیلی تون فرقی نداره .
ولی می خوان بدون کنکور بودن رو حذف بکنند به جای اون امتیاز کنکور رو افزایش بدن . مثلا 10 درصد
نوع مدرسه تو کنکور تاثیری نداره.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام .
می خواستم بدونم  طرحمون را که  در همین جشنواره امسال ** ****** *** *** ** ***** *** **** **** ** ****** *** ** ***** **** ** *** **** ***** ثبت نام کرد ممنون میشم پاسخ را به ایمیلم ارسال کنید.

پاسخ:
نه خیر نمیشه .
باید تو دوره ی دیگه ثبت نام کنید .
سلام علیکم و رحمه الله.لطفا تمدید ثبت مقالات را به ماه مهر موکول کنید.باتشکر
پاسخ:
این سایت ، سایت اصلی جشنواره یخوارزمی نیست .
و الان دیگه به مرحله ی آخر این جشنواره رسیده سال دیگه تو اردیبهشت ماه جهت ثبت نام تو جشنواره اقدام کنید .
کسی هست
پاسخ:
سوالی دارید ؟
سلام ببخشید من کلاس نهم هستمآیا برای کلاس زیست و جراحی میتونم شرکت کنم در ضمن من ثبت نام اردیبهشت نکردم
پاسخ:
ولی این یه جشنواره هست کلاس نیست .
تو این جشنواره دانش آموزان طرح هاشون رو تو هر زمینه که باشه میدن و شرکت می کنند .
سلام برای دفاع کشوری که روز چهارشنبه برگزار میشه باید به چه چیزهایی تسلط داشته باشیم؟چند روز اونجاییم؟ باید چی همرامون باشه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون 
پاسخ:
خوب باید به طرح تون و چیز هایی که در اون استفاده کردین و منابع اطلاعاتی که تو طرح تون استفاده کردین تسلط کافی داشته باشین .
دقیق نمی دونم ولی یه روز میشه زیاد طول نمی کشه .
خوب طرح تون رو به اون جا دادین بعد اون چیزایی که واسه طرحتون لازم میشه در صورت ممکن ببرید .

سلام

 دانش آموزان دبیرستان دوره دوم در کدام بخش از جشنواره خوارزمی اجازه شرکت دارند؟

چگونه میتوان با دبیر خانه جشنواره تماس برقرار کرد؟ تلفن ؟

چگونه میتوانم  عنوان و چکیده طرحهای برگزیده جشنواره برای دانش آموزان دوره دوم دبیرستان داشته باشم؟ 

پاسخ:
دانش آموزان دبیرستانی می توانند در جشنواره ی جوان خوارزمی شرکت بکنند .
شما می توانید از طریق اداره ی آموزش و پرورش کل با دبیرخانه ی استانی این جشنواره ارتباط برقرار کنید .
می توانید از طریق سایت جشنواره و دبیرخانه ی استانی جشنواره اطلاعات طرح های برگزیده را مشاهده فرمایید .
سلام لطفا بگید نتایج مرحله کشوری کی و در جه سایتی اعلام میشه؟ طرح من به مرحله کشوری راه پیدا کرده ولی هنوز بهم خبری ندادن. 
پاسخ:
تو سایت جشنواره ی خوارزمی یا سایت سناد .
باسلام.میخواستم بدونم داوری کشوری کی انجام میشه و واس دفاع از طرح در مرحله کشوری کی هس؟
پاسخ:
شهریور و مهر 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ایا امکان فعالیت و ساخت مستند در زمینه ********* *** ***** **** ** ****** ******* وجود داره ؟
پاسخ:
اگه حداقل به یکی از چهارده زمینه ی جشنواره ی خوارزمی ربط داشته باشه میشه .
مستند سازی هم تو این جشنواره هست .
سلام من ب کشوری راه پیدا کردم اما باید تائیدیه محیط زیست رو بگیرم هر وقت گرفتم باید ب کجا مدرک  تاییدیه رو بدم؟
ممنون
پاسخ:
به داوران استانی .
داورانی که آخرین بار در مقابل اونا از طرحت دفاع کردی .
چون اول اونا از طرح تو تو مرحله ی کشوری دفاع خواهند کرد .
سلام من دانشجوی ارشد هستم چجور میتونم در خوارزمی شرکت کنم؟ چ سهمیه ای داره؟
پاسخ:
امسال مهلت ثبت نام تموم شده .
سال دیگه در اردیبهشت ماه تو این سایت مراجعه کنید http://www.irost.org جهت ثبت نام .
یکی از مزایای اون عضویت در بنیاد نخبگان هست .
سلام 
وقت بخیر 
دو تا سوال دارم ، ممنون میشم پاسخ بدین 
1. آیا طرحی که به جشنواره ارائه میکنم حتما باید ساخته شده باشه ؟
اگر مقیاس طرح بزرگ باشه ، یا برای ساخت به ابزار های خاصی احتیاج باشه ، یا هزینه ی ساخت خیلی بالا باشه چطور ؟
2. بنده دانشجوی سال دوم کارشناسی هستم و حداقل دو سال دیگه تا پایان دوره باقی مونده . در صورتی که به طور مثال امسال رتبه ی اول تا سوم کشوری بیارم ، میتونم دو سال بعد برای ورود بدون کنکور به داشگاه برای مقطع ارشد شرکت کنم ؟
خیلی ممنون
پاسخ:
1. بله تا زمان داوری حضوری باید ساخته باشین و تحویل داور ها بدید .
می تونید نمونه ی کوچک طرح تون رو درست کنید و اگه نمیشه می تونید با پیدا کردن حامی برای دادن هزینه های ساخت طرح تون رو بسازید .
2. در این مورد فکر نمی کنم این طوری باشه و حداکثر تاثیری که خواهد داشت افزایش 10 الی 25 درصدی امتیاز کنکورتون هست .
که تو کنکور دانش آموزان دبیرستانی هم همین طور می خوان بکنند .
ولی مزایایی بهتر از اونم داره که عضو بنیاد نخبگان میشید .
سلام.طرح من رفته به مرحله کشوری میشه بگید زمان دفاعیه چه موقت هست؟
پاسخ:
یا اواخر شهریور یا تو مهرماه
سلام،امسال که من ابلاغیه خوارزمى رو دیدم معاف از کنکور برداشته شده و تا حدودى سهمیه براى کنکور مى دن ؛ من براى کشورى انتخاب شدم مى خواستم بدونم چقد از معاف از کنکور مطمئن هستید؟
ممنون
پاسخ:
من شخصا خودم اطمینان ندارم . چون خود دبیرخانه هم تاکید کرده که به خاطر بدون کنکور وارد شدن به دانشگاهدر این جشنواره شرکت نکنند .
اگه این بدون کنکور بودن حذف بشه در عوض سهمیه ای 10 الی 25 درصدی به برگزیدگان کشوری داده خواهد شد .
به صورتی که نمرات کنکور آن ها 10 الی 25 درصد افزایش پیدا کند .
سلام اگه طرحم درباره شیمی وروانشناسی باشه دقیقا چ سهمیه ای داره؟
پاسخ:
به تمام رشته های مرتبط با طرح تون می تونید بدون کنکور برید اگه رتبه ی کشوری بیارید .
سلام به شما بنده در خوارزمی شرکت کردم وطرحم برا کشور انتخاب شده اما داورا ضمینه طرحم رو اشتباه نوشتن یعنی طرح من هم درباره روانشناسی هم شیمی بوده حالا چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید
اگه اول تا سوم بشه چه رشته دانشگاهی میتونم برم

ممنون از شما
پاسخ:
اونو نمیشه گفت درسته میگید به روانشناسی و شیمی ربط داره ولی رشته هایی که تو دانشگاه می تونید برید رو دقیق نمیشه گفت هم بستگی به طرح داره و هم بهنظر داوران کشوری .
خوب اونو هر چه زود تر به داوران اطلاع دهید تا دیر نشده .
سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم چه طور میشه در بخش آزاد جشنواره خوارزمی شرکتکرد
آخه من نه دانش اموزم و نه دانشجو. درسم تموم شده وسنم25سال هست
باتشکر
پاسخ:
شما می تونید برای ثبت نام به این سایت مراجعه فرمایید :

http://www.irost.org/young



سلام من یه داروی گیاهی دارم برای بیماری قبلاهم امتحان شده بایدچطوری خواص اون روپیداکنم وببینم چه موادی داره درضمن من می خوام ازش برای ورودبه دانشگاه تهران استفاده کنم امسال کنکوردادم ولی قبول نشدم می تونم با این طرح همین امسال برم دانشگاه ممنون
پاسخ:
همین امسال نمیشه . مهلت ثبت نام تموم شده . سال بعد هم اگه رتبه ی کشوری بیارید تو رشته ی مربوطه به دانشگاه میرید ولی اونم تو آذر ماه مشخص میشه یعنی اگه سال بعد هم به دانشگاه برید از نیم سال دوم میرید و در غیر این صورت سال بعدش .

و این که اون دارو رو خودتون درست کردین ؟ چون باید خودتون درست کرده باشین و در این صورت می تونید با آزمایشات مربوطه به مواد داخل آن و چگونگی تاثیر اون در بدن رو پیدا کنید .
برای انجام آزمایشات مربوطه می تونید به پژوهشسرا های دانش آموزی ، دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی مراجعه کنید .
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۲ یاسمین دمساز
باسلام.
اگر طرح ارائه شده مرتبط با رشته مورد نظر نباشد چه امتیازی دارد؟
پاسخ:
اگه منظورتون رشته ی شما با رشته ی طرح تون متفاوت باشه امتیاز خاصی نداره .
فقط وقتی رتبه ی کشوری آوردید فقط تو رشته ی مرتبط به طرحتون بدون کنکور می تونید برید دانشگاه .
سلام طرح من واسه کشوری انتخاب شد ...حالا باید چه کار کنم چیزی باید اضافه کنم بهش ....اگر کشوری رتبه بیارم چه اثری داره؟ می تونم بدون کنکور تو همون رشته هر دانشگاهی بخوام برم ..؟ هر دانشگاهی؟
پاسخ:
بله تو رشته ی مربوط به طرح تون تو هر دانشگاهی می تونید بخونید .
بعد اینم تو بنیاد نخبگان عضو میشید .
تو کشوری اول داوران استانی از طرح شما دفاع می کنند بعد شما .
سلام ببخشید هزینه ثبت نام مرحله دوم (استانی) چقدره؟
واسه من 30 تومن از حسابم کم شد ولی اسمسش 3 تومن اومد!
پاسخ:
از هزینه ها اطلاعی ندارم .
می تونید فایل های ضمیمه رو دانلود کنید تو اونا نوشته .
سلام
افراد برگزیده کشوری که رشتشون تجربی هست تسهیلات کنکورشون به چه صورت هست؟؟!
پاسخ:
طرح هایی که رتبه های اول تا سوم کشوری رو بیارن بدون کنکور تو رشته ی مربوط به طرح شون تو هر دانشگاهی می تونند بخونند .
سلام من میخواهم ثبت نام کنم اما از هیچ طریقی موفق نمیشم باید چیکار کنم"؟
پاسخ:
زمان ثبت نام تموم شده . انشالا سال بعد ، از فروردین تا آخر اردیبهشت ماه خواهد بود .
و از طریق پژوهشسرا ها یا اداره ی آموزش و پرورش می تونید شرکت کنید .
ممنون از پاسختون فقط در رشته ادبیات متن باید بدیم دیگه طرح که نیست ..؟ بعد اگه بخوایم تو رشته های دیگه شرکت کنیم طرح حتما باید بسازیم؟
نفرات اول و دوم و سوم در هر رشته جدا انتخاب میشن یا در مرحله کشوری فقط سه نفر انتخاب میشن؟
پاسخ:
طرح میتونه هر چیزی باشه هم مقاله ، هم چیزی که ساختنی باشه .
و رشته های مرتبط با طرح هم می تونند چند تا باشن .
نفرات اول و دوم و سوم هر رشته جداگانه انتخاب میشن اونم بر حسب امتیازی که میگیرن هست و به تعداد شرکت کنندگان بستگی نداره .
با سلام میخواستم بدونم مهلت ارسال مدارک برای طرح در سال 94 تاکی هست؟زمان شروع جشنواره کی هست؟
پاسخ:
امسال مهلت ارسال طرح تا آخر خرداد ماه بوده است .
ثبت نام از فروردین هر سال تا آخر اردبهشت صورت میگیره .
سلام من دانش آموز سال دوم دبیرستان رشته تجربیم ...من اگه بخوام رشته ادبیات جشنواره سال بعد شرکت کنم باید چه کار کنم منتظر باشم مدرسه ثبت نام کنم یا این جا هم می تونم ثبت نام کنم ..؟
برای ادبیات باید چه اندازه مطلب بیاریم...می تونیم دو تا رشته شرکت کنیم ..؟ممنون 
پاسخ:
تو این جشنواره شرکت کنندگان یه طرح از هر زمینه ای دارن که از طریق پژوهشسرا های دانش آموزی یا اداره آموزش و پرورش ثبت نام صورت میگیره البته امسال وقتش تموم شد سال دیگه انشالا.
تعداد طرح هر چند تا باشه فرقی نداره .
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۷ مونا حاجیان
سلام ببخشید میشه دو نفری روی طرح کار کرد
پاسخ:
بله تا 6 نفر هم می تونید با هم کار کنید ولی چون هر طراح به نسبت کاری که کرده درصد مشارکتی داره اگه از 50 درصد کمتر باشه همه ی امتیاز ها و مزایای جشنواره شامل او نمی شود .
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۰ مونا حاجیان
سلام من امسال دوم تجربی میرم
من یه طرح دارم ولی ثبت نام نکردم  باید چیکار کنم؟؟؟؟؟
اگه رتبه بیارم بدون کنکور  وارد  دانشگاه می شوم؟؟؟
توی هر رشته  و دانشگاه که بخوام
طرح ها کی ارسال می شه؟؟؟؟
پاسخ:
خوب امسال که تموم شد انشالا سال بعد تو فروردین ماه ثبت نام بکنید .
رتبه های اول تا سوم کشوری بدون کنکور هستن حتی اگه دبیرستان شون هم بمونه می تونند به دبیرستان های استعداد های درخشان بروند .
البته نه توی هر رشته فقط رشته های مرتبط با طرح شما می تونید برید ولی می تونید تو هر دانشگاهی که اون رشته ها رو داره برید .
معمولا از فروردین تا آخر اردیبهشت .
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ مصطفی عدل
باسلام...من تو جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام کردم و مبلغ 20 هزار عومن پرداخت کردم...وقتی مبلغ رو پرداخت کردم سایت پیام داد که در انتظار داوری در منطقه ولی منو فرستادن واسه مرحله استانی.حالا که رفتم مرحله کشوری رفتم و 30هزار تومن پرداخت کردم  ولی سایت پیغام داده که در انتظار داوری در استان...میخواستم بدونم چرا اینطوریه؟
پاسخ:
اگه قبول شدید این مشکل سایت هست یعنی شاید اطلاعات رو تو سایت وارد نکردن یا هم از اول تو این مرحله این طوری نشون میداد . البته می دونید که اول داوران استانی از طرح شما در مرحله ی کشوری دفاع خواهند کرد بعد شما .
سلام خسته نباشید.
ببخشید من فردا ساعت 10 باید برم داوری.
میشه بگید چه سوالاتی میپرسن؟
من طرحم مستند سازی هست.
مستند ساختم به انگلیسی
میشه به ایمیلم پاسخ بدید؟ حتما بگید من میترسم
خیلی مممنون
خدانگهدار
پاسخ:
پاسخ به ایمیل فرستاده شد .
سلام تو سایت http://mps.tehsch.ir یه سری برگزیده اعلام شده
آیا ممکن که یه سری ذیگه هم اضافه بشن چون تا 19 تیر فرصت پرداخت برای مرحله ی استانی هست؟؟؟
بعد اینکه اسم یکی تو اون برگزیده ها نیست ولی تو سایت http://www.student.sanaad.medu.ir وضعیت طرحش رو زده در انتظار داوری استانی.
پاسخ:
پس طرح شما داوری نشده
باید پول رو پرداخت کنید بعد داوری بشه .
سلام آیا شما داور های استان رو تأیین میکنید؟
پاسخ:
نه . چطور مگه ؟
ولی داور های استانی از قبل معلوم میشن کیا هستن و تو استان ما که اکثرا سرگروه های استانی معلمان هستن .
سلام ببخشید برای داوری غیر حضوری کشوری با طرح100درصد ساخته شده باشه؟
یعنی باید واسه داوری غیر حضوری طرح فرستاده بشه یا داوری حضوری کشوری؟
پاسخ:
اصولا که باید طرح تکمیل شده باشه البته شاید بستگی به طرح هم داشته باشه و نظر داور استانی مربوطه هم در این مورد بپرسید .
تو داوری کشوری داور استانی از طرحتون دفاع می کنه بعدش شما میرید .
اگر طرح مشابه خارجی داشته باشد میتوان ان را فرستاد

پاسخ:
اگه تو کشور نباشه بله میشه استفاده کرد .
منظورم بخش دانشجویی است؟لطفا در مورد دانشجویی کامل توضیح بدید.
واینکه در چه رشته هایی میشه شرکت کرد؟

اگه وبسایتی در بخش دانشجویی خوارزمی وجود دارد معرفی کنید
ممنون
پاسخ:
در هر رشته ای میشه شرکت کرد . خوب دانشجویان می تونند تو جشنواره ی جوان خوارزمی و جشنواره ی بین المللی خوارزمی شرکت بکنند .
البته نحوه ی شرکت در جشنواره ی بین المللی رو نمی دونم ولی رتبه های برتر جشنواره ی جوان خوارزمی تو جشنواره ی بین المللی خوارزمی شرکت می کنند .

http://www.irost.org/young

این سایت می تونه بیشتر کمکتون بکنه .

سلام اونی که وسطای سال تحصیلی داخل مدرسه ثبت نام میکنن چیه پس؟؟

پاسخ:
این جشنواره مثل المپیاد نیست که دانش آموزان رو ثبت نام بکنند و امتحان بدن .
تو این هر کی طرحی داشته باشه میره ثبت نام می کنه .
ثبت نامش هم از اسفند تا آخر اردیبهشت هست .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من امسال میرم دوم تجربی و مقاله ای درباره ****** ****** دارم آیا مقاله نویسی جزو جشنواره خوارزمی به حساب می آید ؟مقاله من در سایت ******** نمایه شده است (جواب بدهید خیلی مهم است )احتمال شرکت دارد ؟
پاسخ:
بله می تونید به صورت مقاله طرح تون رو ارایه دهید .
اگه به اسم شما ثبت شده باشه مشکلی نداره .
سلام
روز بخیر
در مورد بخش دانشجویی خوارزمی هیچ چیزی نوشته نشده
میشه بفرمایید تاریخش کی هست!؟
پاسخ:
ما 3 تا جشنواره ی خوارزمی داریم که یکیش واسه دانش آموزان ابتدایی و دبیرستان دوره اول هستش جشنواره ی نوجوان خوارزمی

دومیش برای دانش آموزان دبیرستان دوره ی دوم و دانشجو ها هستش تو این جشنواره جوان خوارزمی تا 30 سالگی میشه شرکت کرد .

سومین ش هم جشنواره ی بین المللی خوارزمی هست که اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم .

ولی شما می تونید اول تو جشنواره ی جوان خوارزمی شرکت کنید بعد این که رتبه ی کشوری آوردید تو جشنواره ی بین المللی اون هم شرکت کنید .
باسلام

چرا فقط در مورد بخش دانش آموزی جشنواره جوان صحبت میکنید؟

درمورد بقیه بخش ه نیز توضیح بدید
                                                                                          با تشکر

پاسخ:
چون این وبلاگ بیشتر برای دانش آموزان می باشد البته جشنواره ی جوان خوارزمی تا 30 سال گی میشه شرکت کرد .
اگه امکان داره بیشتر توضیح بدین در مورد کدوم بخش ها ؟
سلام.ببخشید برای رشته ی زبان و ادبیات فارسی،طرح برگزیده شدم.برای دفاع باید چی کار کنم؟
پاسخ:
در دفاع از طرحتان چند دقیقه در مورد طرح تان به طور کامل و خلاصه توضیح خواهید داد .
و سپس برای بهتر پاسخ دادن به سوالات داوران باید به طرح خود تسلط کامل از هر جنبه داشته باشید و منابعی که از آن ها استفاده کرده اید هم باید اطلاعات بیشتری داشته باشید . فراتر از آنچه که در طرح تان از آن ها استفاده کرده اید .
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ علی بی نیاز
ببخشید من پژوهش سرا رفتم آموزش پرورش هم رفتیم و گفتند که هر کار میکنیم نمیشه به نظر شما چکار کنیم آیا طرح او الان حذف شده؟
حتی از طرحش دفاع هم کرده در استان
پاسخ:
خوب اگه از طرحش دفاع کرده باید تا موقعی که برگزیده های استانی رو اعلام می کنند صبر کنید اگه طرح شما هم برگزیده شد که مشکلی وجود نداره ولی اگه پذیرفته نشه هم برید اعتراض ببینید واسه چی پذیرفته نشده اگه مشکل از طرحتون باشه که هیچی ولی اگه مشکل تو ثبت نام باشه اگه حلش نتونند بکنند باید سال دیگه طرح تون رو به جشنواره بفرستید .
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۰ علی بی نیاز
سلام من دوستم در جشنواره شرکت کرد و ثبت نام اینترنتی او هم انجام شده بود ولی الان طرح او در قسمت طرح های من نیست و هر کار میکنیم نمی توانیم طرح اورا وارد کنیم خواهشا کمک کنید
پاسخ:
برید پژوهشسرا یا اداره آموزش و پرورش منطقه تون تا مشکلتون رو حل بکنند .
اگه لازم بشه از اون جا ثبت نام بکنید و طرح تون رو وارد کنید .
در دفاع حضوری برای مثال چه سوالاتی رو داوران می پرسند؟؟//
پاسخ:
شما در مدت 5 الی 10 دقیقه ای که مشخص می کنند در مورد طرحتون توضیحاتی میدید . سپس اونا در مورد طرح تون کارایی نحوه ساخت و اثبات چگونگی ویژگی هایی که طرح تون داره و ... سوالاتی پرسیده میشه .

برای دریافت اطلاعات بیشتر رشته مربوط به طرح تون رو به ایمیل مدیریت سایت بفرستید تا در مورد نوع سوالات بیشتر راهنمایی کنیم .
بابت پاسخ هاتون ممنونم اما اگه سازه با رشته ارتباطی نداشته باشه چه اتفاقی می افتد؟؟؟ ایا تو کنکور تاثیر داره؟؟؟
پاسخ:
نه مشکلی نداره و هیچی نمیشه .
اون مزیت بدون کنکور هم هر کی دوست داشته باشه استفاده می کنه .
ولی فکر کنم وقتی که عضو بنیاد نخبگان میشید تو اون رشته ای که طرح تون بود عضو میشید .
سلام                                                                                          می خواستم بدونم شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی چه فوایدی دارد ؟
و  اگر رشته با سازه هیچ ارتباطی نداشته باشد اتفاقی می افتد ؟
 ومن  ارسال طرح ها از کی شروع  می شه و الان من طرحم را به همراه فرم به پژوهشسرا فرستادم و آیا  انها موظف اند که طرح را بفرستند؟؟
 و از چه تاریخی داوری بین طرح ها شروع می شود ؟؟                               ممنون
پاسخ:
از مزایای مهم این جشنواره بدون کنکور وارد دانشگاه شدن و عضویت در بنیاد نخبگان هستش .
البته مزایای دیگه ای هم داره . خود بنیاد نخبگان مزایای خیلی خوبی داره .
از اسفند شروع و تا آخر اردیبهشت وقت واسه ارسال طرح ها هستش .
معمولا پژوهشسرا ها طرح ها رو دریافت و به اداره ی آموزش و پرورش میدن .
داوری بعد امتحانات شروع میشه .
از طرح های برگزیده دعوت میشه تا در داوری از طرح شون دفاع بکنند .
سلام  من از طریق پژوهشسرا و مدرسه فرم جشنواره نوجوان خوارزمی پر کردم وهمراه طرح فرستادم اما چیزی از پرداخت هزینه ای به ما نگفتن؟؟ الان خیلی دیر شده؟؟ لطفا سریع تر پاسخ بدید

پاسخ:
دیر شده ولی هنوز وقت دارین . شاید هزینه تون رو پرداخت کردن برای اطلاعات بیشتر هر چه زودتر از پژوهشسرای خود بپرسید اگه پرداخت نشده باشه یه شماره حساب میدن تا پرداخت بکنید .
سلام ببخشید دانشجو های سال اول مهندسی هم می تونن خوارزمی جوان شرکت کنن، تو شاخه هنر ومعماری ؟
واسه تغییر رشته؟
پاسخ:
تو این جشنواره افراد زیر 30 سال می تونند شرکت بکنند .
در مورد این که تغییر رشته بدید باید از مسئولان جشنواره بپرسید .

کجا باید پولشو واریز کنیم؟دقیقا؟
پاسخ:
اگه اینترنتی ثبت نام کردید به صورت اینترنتی از همون سایت پرداخت می کنید . در غیر این صورت از پژوهشسرا یا اداره ی آموز و پرورشی که ثبت نام کردید شماره حساب بگیرید و به اون پرداخت کنید .
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۰ علیرضا عارفی
سلام الان 5 خرداد هست تا کی وقت هست ثبت نام کنیم
پاسخ:
تاریخ دقیقی وجود نداره ولی تا می تونید زود تر ثبت نام کنید چون هر روز ممکنه مهلت ثبت نام تموم بشه . اول از طریق اینترنتی ثبت نام کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر به پژوهشسرا یا اداره آموزش و پرورش خود مراجعه فرمایید .
سلام . نیاز مند پاسخ فوری هستم . برای پرداخت هزینه طرح به مبلغ 20000 تومان چطوری باید اقدام کنم ؟
پاسخ:
اگه به صورت اینترنتی ثبت نام کرده باشین می تونید اینترنتی از طریق سایتی که تو مطلب گذاشته شده پرداخت کنید .
ولی اگه از پژوهشسرا یا اداره ی آموزش و پرورش ثبت نام کردید از اون جا باید یه شماره حساب دریافت می کردید و پرداخت می کردید .
واقعا جای تشکر داره! ازاین مسئولین دلسوزکشورباید تقدیر بشه چون پول داوری طرحها را هم ازمحققین میگیرند .این به جهنم کاش سایتها وسامانه ها بدون اشکال بودوراحت باز میشد اونهاهم صدتا دنگ وفنگ دارن.لطفا بفرمائید چراسامانه برای پرداخت اینترنتی فعال نیست؟
پاسخ:
اگه منظورتون تو سایت سناد پرداخت اینترنتی فعال نیست .
شما می تونید با مراجعه به پژوهشسرا یا اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی خود که طرح تان را به آن جا داده اید و از آن جا ثبت نام کرده اید شماره حسابی دریافت و مبلغ 20 هزار تومان را واریز کنید . لازم به ذکر است که این مبلغ فقط برای داوری مرحله اول جشنواره (منطقه ای) می باشد . در صورت برگزیده شدن طرح مبالغ دیگری نیز دریافت می نمایند .
سلام..دقیقا کی باید واسه دفاع (استانی)بریم؟؟
پاسخ:
تو زمان بندی هاشون نوشته 22 اردیبهشت تا 20 تیر ولی به نظر من بعد از امتحانات خرداد شروع و تا 20 تیر طول می کشه .
اگه طرح تون برگزیده بشه خودشون بهتون زنگ میزنن و میگن کی به دفاع از طرح تون برید .
با سلام.میخواستم بدونم این جشنواره به رشته ی تصویرسازی و انیمیشن هم تعلق میگیره؟؟                در ضمن من کارشناسی نقاشی خوندم.اگر در جشنواره رتبه بیارم میتونم واس ارشد هر دانشگاه و هر رشته ای که خواستم البته در زمینه ی هنر برم؟             
ممنون میشم هر چه زودتر جواب بدین
پاسخ:
فکر نمی کنم واسه ارشد بدون کنکور برید .
اگه رتبه بیارید عضو بنیاد نخبگان میشید و از مزایای اون جا استفاده می کنید .
در مورد پاسخ سوال اول و بقیه ی سوالاتتون تون به فایل هایی که تو مطلب گذاشتم نگاه کنید .
ببخشید فایل ضمیمه هر کاری میکنیم باز نمیشه خیلی وقتمون کمه لطفا یه کاری بکنید ممنون مدیون هستین حداقل  لطف کنید فرم رو ایمیل کنید
پاسخ:
اگه فرم های ثبت نام رو می خوایید ، لازم نیست .
با رفتن به اون سایت می تونید اینترنتی ثبت نام کنید اون جا اینترنتی باید فرم ها رو پر کنید .

سلام امروز 19 اردیبهشت اخرین روز ثبت نام اینترنتی هست ؟

من تو ثبت نام به مشکل خوردم میگه اطلاعات شما مغایرت دارد باید چکار کنم و اگر وقت هست تا چه زمانی ؟

پاسخ:
تا آخر اردیبهشت وقت دارین ثبت نام کنید .
اگه نمی تونید اینترنتی ثبت نام کنید از طریق پژوهشسرا یا اداره ی آموزش و پرورش منطقه تون ثبت نام کنید .

باسلام و خسته نباشید

الان 18 اردیبهشت است. از وقت ثبت نام گزشته است؟


پاسخ:
تا آخر اردیبهشت ماه وقت دارید ثبت نام کنید ولی هر چه زود تر در سایت ثبت نام کنید .
سلام مهلت ثبت نام تا کی هست؟
پاسخ:
معلوم نمیشه ولی تا حداکثر آخر اردیبهشت وقت دارید .
سلام میدونم خیلی دیر شده ولی من یه طرح عالی به ذهنم رسیده دیگه هیچ راهی برای ثبت نام نیست؟
لطفا سریع جواب بدید
پاسخ:
هنوز می تونید ثبت نام کنید .
به سایت http://student.sanaad.medu.ir برید و ثبت نام کنید .
و طرحتون رو تا آخر امتحانات باید درست کنید .
بازنمیکنه
پاسخ:
چی رو ؟
من نمیتونم ثبت نام کنم سایتشم بعدازثبت مدارک ارور میده لطفا کمک کنید
پاسخ:
دوباره امتحان کنید و مشخصاتتان را چک کنید که اشتباه نباشند و مطابق دستورالعمل ثبت نام باشند .
اگه نشد باید به پژوهشسرا یا اداره آموزش و پرورش منطقه تون جهت ثبت نام مراجعه کنید .

سلام خسته نباشید ، سایت ثبت نام اینترنتی چی هست؟
پاسخ:
تو همین مطلب نوشتم اگه بخونید میبینید .
سلام برای ثبت نام تا کی وقت هست؟
پاسخ:
تا اطلاع ثانوی 31 فروردین آخرین مهلت ثبت نام هست .
سلام!میشه برای منم فرماشو برای منم ایمیل کنید
پاسخ:
فرم ها رو تو وبلاگ برای دانلود گذاشتم .
سلام.من دانش اموز هستم.تویه بخشنامه ای که به مدرسه ی ما داداند نوشته ثبت نام اینترنتی تا امروز یعنی22فروردین وقت داره.ولی تو سایت نوشته از امروز میخواد شروع بشه
پاسخ:
شاید شما خوب متوجه نشدید . از 22 فروردین ثبت نام اینترنتی شروع میشه اطلاعات بیشتر رو در وبلاگ گذاشته ایم .
ماهیچ اطلاع رسانی نداشتیم و تازه متوجه شدیم الان باید چکارکنیم لطفا فرم ها ومدارکی ک لازمرو به ما ایمیل کنید
باتشکر

پاسخ:
اگه طرحی دارین کلیه ی فایل های لازم رو در این مطلب برای دانلود گذاشته شده است . پس از خواندن آنها فرم های مربوطه را پر کرده و به پژوهشسرا یا اداره آموزش و پرورش منطقه تون ببرید .
با سلام لطفا فایل ثبت نام رو برای من هم بفرستید
پاسخ:
فایل ها در همین مطلب گذاشته شده اند می توانید دانلود فرمایید .
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۱ محمدمهدی سلیمانی
لطفا فرم هارو به منم ایمیل کن ممنون
پاسخ:
تو سایت گذاشتیم . می تونید دانلود کنید .
سلام .چرا طرح های سطح بالا شانس کمتری برای برگزیده شدن دارن؟؟؟
پاسخ:
چون اکثر طراحان این طرح ها در مورد طرحشان اطلاعات کاملی نداشته و نمی تواند به برخی از سوالات داوران مسابقه جواب کامل و درست دهد .
البته در مرحله ی کشوری 
سلام خسته نباشید
فرمی که من دانلود کردم برای سال 92 بوده ولی وقتی با استادم در میون گذاشتم گفت مشکلی نداره
با فرم امسال فرق داره یا می تونم همونو پر کنم ؟
ممکنه فرم هارو برای ایمیل منم بفرستین
واقعا ممنون میشم اگه کمک کنید
پاسخ:
باشه . فرقی ندارن .
ساعت 18 روز پنجشنبه به ایمیلتان ارسال خواهد شد .
سلام امروز نوزدهمه و متاسفانه فایل ضمیمه باز نمیشه و پژوهش سرا هم فرم ها رو نداد بهم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم باید تا سال دیگه صبر کنم؟؟؟
من وقت و عمرمو پای طرحم گذاشتم و ممکنه سال دیگه ایران نباشم .
پاسخ:
تا آخر فروردین وقت هست .
فرم ها رو به ایمیلتون می فرستم .

سلام

من دانش آموز رشته ی تجربی هستم اما میخواهم در جشنواره ادبیات شرکت کنم اگر قبول بشوم در رشته ادبیات نمیتونم پزشکی رو انتخاب کنم یا باید دانشگاه هم ادبیات رو برگزینم.

پاسخ:
بدون کنکور می تونید به رشته های مربوط به ادبیات تو هر دانشگاهی برید واسه رفتن به رشته ی تجربی فقط با قبولی تو کنکور و المپیاد امکان پذیره .
فایل ضمینه باز نمیشه ...:(
امروز اخرین وقته لطفا راهنمایی کنید ..!!
پاسخ:
نه تا آخر فروردین وقت دارین البته اگه هماهنگ کنید با مسئولش می تونید تا اردیبهشت هم وقت داشته باشید . خوب اگه نمی تونید بازش کنید . از مسئولش فرم ها رو بگیرید .
سلام.یعنی فقط توی رشته ای که شرکت کردیم ، سهمیه میدهند ؟


پاسخ:
بله . مثلا اگه طرحتون فقط در مورد برق و الکترونیک باشه نمی تونید مهندسی شیمی بخونید یا پزشکی و ...
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۶ سید امیر حسین بطحائی
ممنون.
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۲ سید امیر حسین بطحائی
با سلام و خسته نباشید.
فرم ثبت نام رو از کجا دریافت کنم؟
پاسخ:
هنوز فرم ها رو تو سایت نگذاشتند .
در صورت گذاشتن در این سایت نیز قرار میدهیم .
چنان چه قصد ثبت نام دارید می توانید فرم های مربوطه را از پژوهشسرا یا اداره ی آموزش و پرورش منطقه ی خود دریافت فرمایید .
سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 

ارسال نظر (این سایت غیر فعال است به

اینجا

مراجعه فرمایید .)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.