موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

IRanian Students Research Institute
موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی
این موسسه به مدیریت آقای علیرضا عالی نسب (دانشجو رشته مکانیک دانشگاه تبریز) ساخته شده است . این موسسه تا زمانی که از استان های دیگر ایران نویسنده نداشته باشد مطالبش اکثرا مربوط به دانشجویان استان آذربایجان شرقی می باشد .
یکی از امکانات ویژه ای که در این موسسه وجود دارد مشاوره در مورد شرکت در المپیاد ها ، جشنواره ها ، تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، نحوه مطالعه ، پژوهش ، تحقیق و مقاله نویسی و ... می باشد .
نویسندگان Authors
طبقه بندی موضوعی Categories



آخرین نظرات Recent comments
  • ۲۵ مرداد ۹۵، ۲۰:۵۴ - نجمه
    ایول







المپیاد نجوم و اختر فیزیک

من قبول شدم . شما چی ؟
اگه قبول شدید تو نظرات بنویسید . همراه با امتیاز یا درصد تون .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
Alireza Ali nasab

نظرات  (۸۵)

۰۹ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۵۱ <a href="aghdezdevaj.com" rel="Nofollow">تشریفات عروسی</a>
سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید 
زیست قبول شدم
من ریاضی اول شدم ۱۳ سالمه
خیلییییی حال داد
ببخشید/ چه وقتی نتایج المپیاد مرحله اول برای هفتم میاد؟
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۵۷ سارا حیدری
سلام : من و دوستم محدثه هفته ی دیگه همین موقع درحال دادن آزمون علمی هستیم . تو رو خدا برامون دعا کنید ، چون مدیرمون در صورت بالا نرفتن برخورد جدی باهامون میکنه.
التماس دعا .
مرسی...
من رشته ریاضی تو کل ایران نفر 48 تم شدم 
من قبول شدم المپیاد فیزیک هووووووووووووووووورا
سلام کتاب آی کیو رو چجوری دانلود می کنن
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
من قبول شدم ریاضی رتبه اول و ادبیات سوم
من قبول شدممممممممممم
اول شدممممممممممم

تهیه کننده ی این سایت . ای بی  بووووووووووووووق. مال مرحله ی دوم  94-95 رو هم بزارید آخه من دو ساعت لیست قبول شدگان شهرم رو گشتم اما آخر فهمیدم مال مرحله ی اول و سال 93-94 است .خلاصه اعصابم خیلی خورد شد ولی آخر فهمیدم در المپیاد مرحله ی اول سال 94-95 رتبه ی دوم رو آوردم.

پاسخ:
اول به عنوان مطلب نگاه کنید بعد ...
من زیست قبول شدم
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۷ فاطمه نصیری
من قبول شدم؟؟؟؟
پسر من قبول شد ای کاش رتبه او مشخص می شد
چرا انقدر نتیجه ها دیر اعلام میشه و همچنین خبرهای مربوط به المپیاد دیر در سایت گذاشته میشه 
لطفا رسیدگی کنین
متشکرم
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۴ زریان محمدی
خداوند را شاکرم که کمکم کرد که در المپیاد واترلو قبول شدم واز زحمات تمامی کسانی که کمکم کردند که به این موفقیت برسم  کمال تشکر را دارم
ببخشید نتایج المپیاد شیمی94-95کی میاد؟!!
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .

ای بابا پس جواب المپیاد امسال کی میاد؟مردیم
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
چجوری ببینم قبول شدم یا نه؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام .
من المپیاد ریاضی شرکت کردم و هنوز نتایج نیومده و پرس و جو کردم که 12 اسفند اعلام نتایج میشه. لطفا هر وقت اعلام شد جواب بدین .
ممنون

پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام ببخشید آیا این هفته جواب المپیاد ها میاد
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۳ زهرا خانوم
من المپیاد ریاضی وعلوم قبول شدم
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
ببخشید سایت مورد نظر نتایج المپیاد ریاظی چی هستش؟؟

پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام ببخشید مرحلهی اول المپیاد زیست شناسی94 کی هست 
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
نتایج ازمون المپیاد شیمی94_95 چندمه اسفند میاد

پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
با سلام المپیاد شیمی ۹۴ مرحله اول را کی میتونیم نتایجش را مشاهده کنیم؟؟؟؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
نتایج المپیاد سال 95 کی میاد؟؟!؟!؟!؟!
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام خسته نباشید جواب المپیاد کامپیوتر 1394-1395 کی میاد؟ همه رو ب موت هستیم خواهشن جواب بدید
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام چند نفر در المپیاد قبول میشن .در شهر
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
نتایج المپیاد شیمی 94-95کی میاد?
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام ، نتایج المپیاد ریاضی که 29 اسفند 94 برگزار شد کی میاد ؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
 سلام ببخشید آیا من با18درست و 11 غلط قبول میشم
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
 نتایج المپیاد پایه ی نهم کی میاد ؟

پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
پاسخ المپیاد فارسی سال 94-95 کی میاد
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
نتایج المپیادشیمی امسال وکی میزارین؟!
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
نتایج المپیاد ریاضی سال ۹۵ و کی میدن؟
پاسخ:
آخر اسفند .
نمونه های المپیاد سال های قبل را روی سایت بگزارید
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
salaaaaaaaam ! ma marhale 2 ghabooooliiiiim :) ishalla khoda ghesmatetun kone
میشه در رابطه با اینکه چه کتاب هایی واسه المپیاد شیمی میاد توضیح بدین؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 95/5/1 غیر فعال می باشد .

لطفا برای پاسخ به سوال خود به نظرات مطلب مربوطه و یا در مطالب دیگر وبلاگ جست و جو کنید .
ببخشید چگونه ثبت نام کنم؟؟؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 95/5/1 غیر فعال می باشد .

لطفا برای پاسخ به سوال خود به نظرات مطلب مربوطه و یا در مطالب دیگر وبلاگ جست و جو کنید .

از طریق مدرسه به معاونت آموزشی مراجعه فرمایید .
سلام دوستان منم میخوام المپیاد زیست شرکت کنم ولی نمیدونم چی رو باید بخونم شما چجوری خوندید کی شروع کردین؟
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 95/5/1 غیر فعال می باشد .

لطفا برای پاسخ به سوال خود به نظرات مطلب مربوطه و یا در مطالب دیگر وبلاگ جست و جو کنید .

برای المپیاد حداکثر باید از دوم شروع کنید . البته اگه استعداد و علاقه داشته باشید .
کتاب درسی رو کامل بلد باشین بعد چند تا کتاب مناسب برای المپیاد رو مطالعه کنید .
ببخشید واسه ی هشتمی ها از این المپیاد ها وجود نداره
پاسخ:
نه .

برای پایه های متوسطه دوره دوم و برای پایه نهم به صورت آزمایشی هستش .
منم زیست قبولیدم
In  natije marhale doowom ro key mizanan
پاسخ:
حداکثر تا شنبه میزارن .
Ok مرسی
ببخشید منظورتون از اصلاح شدن چیه؟ من متوجه نشدم!
پاسخ:
منظورم ورقه ها همشون رو اصلاح کردن و امتیاز های دانش آموزان مشخص هست و فقط مونده اعلام نتایج .
به نظرم نتایج رو نزدیکه بدن چون تا دو روز پیش عکس های سایت واسه نیمه شعبان بود! ولی الان به لیله القدر آپدیت شده
پاسخ:
بله . نتایج رو ندادن ولی برگه ها همشون اصلاح شدن .
موسسه به این بزرگی خیلی بی برنامه است هنوز نتایج رو اعلام کرده مردیم از استرس
پاسخ:
اون جوری که میگن به علت مشکلات مالی باشگاه نتونستن سر وقت نتایج رو بدن .
نمی دونید آخه جرا امسال اینقدر دیر میدن نتایج رو ؟
پاسخ:
به دلیل برخی از مشکلاتی که باشگاه داره .
برگه ها اصلاح شدن مونده اعلام نتایج اونم فکر کنم شنبه بدن .

سلام جواب المپیادو نمیخوان بدن. بابا دیگه کفتمون شد هفته دوم تیر ماه دیگه چه سیقه ای ی.
پاسخ:
شاید اینا اشتباهی نوشتن باید می نوشتن نیمه ی دوم تیر ماه .
نه بزودی نتایج رو میدن . چون بعد ماه رمضان کلاس های المپیاد باشگاه برگزار میشه .
میتونم بپرسم کدوم مدرسه درس میخونید و خودتون المپیادی هستید؟
پاسخ:
اگه به قسمت About us بروید مشخصات مدیر سایت رو می تونید ببینید .
میتونم بپرسم جند ساعت بعد بیایم پاسخ رو ببینیم.
پاسخ:
حداقل 30 دقیقه و حداکثر 6 ساعت طول میکشه تا به نظرات پاسخ داده بشه .
من مرحله اول قبول شدم الانم عجله دارم ببخشید زیادسوال میکنم .یعنی امروز تا ساعت 12 نتایج رو میدن
پاسخ:
معلوم نیست ولی این هفته نتایج رو میدن .
من کلاس هشتم هستم واسه ماهم آلاد هست؟؟اگه هست باید چجوری ریاضی ثبت نام کنیم؟؟؟
پاسخ:
این المپیاد برای پایه های 10 ام و 11 ام هستش .
اگه هم تو پایه ی 9 ام باشه به صورت آزمایشی خواهد بود .
میشه یکم زود تایید کنید ؟نتایج مرحله دوم رو میزارید اینجل ؟
پاسخ:
اگه نگاه کنید تو آخرین مطلبی که گذاشته شده نوشتیم تا 15 تیر نتایج رو میدن .
بله . نتایج به محض اعلام شدن تو این سایت هم قرار میگیره .
جواب مرحله  دوم  المپیاد شیمی چی شد
پاسخ:
جواب مرحله دوم المپیاد های علمی در هفته ی دوم تیر داده میشه .
ببخشید برای شرکت در المپیاد زیست باید چه کار کرد ..من سال دومم می خوام المپیاد زیست شرکت کنم ..مدرسه ما این المپیاد رو اعلام نمی کنه ..چه زمانیه ؟
پاسخ:
واسه المپیاد زیست باید منابع مربوطه رو بخونید .
زمان المپیاد معمولا اواخر دی ماه ثبت نام و اوایل اسفند مرحله اول المپیاد برگزار میشه .
برای دریافت منابع به ایمیل مدیریت پیام بفرستید .
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵ حامد از حلی 8 سال دوم
من کامپیوتر مرحله 2 آزمون تستی رو قبول شدم
باید دعا کنم تشریحی هم قبول شم

برم مرحله 3 دیگه حله برنامه نویسیم خوبه:)
سلام براتون آرزوی موفقیت دارم
منم کامپیوتر قبول شدم شکر خدا
مهربان من عشق من قبول شده شیمی قبول شده مهربان بهت افتخار میکنم
ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻫﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪﻡ
سلام. منم قبول شدم کامپیوتر. همین سه شنبه و چارشنبه هفته قبل دادیم
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۴ حمید میرشکار
ببخشید اگه یه نفر دو سال پشت سر هم دیپلم افتخار المپیادی رو بگیره باز هم همون ضریب 1.2 رو میدن یا بیشتر میشه؟
پاسخ:
تا اون جایی که می دونم افزایش پیدا نمی کنه .
اخه چرا اسم من نیست.
پاسخ:
می توانید جهت مشاهده ی نتیجه به سایت http://student.sanaad.medu.ir مراجعه فرمایید .
برای اینکه بفهمیم درالمپیادرتبه اوردیم یانه باید چه کارکنیم
پاسخ:
اگه منظورتون المپیاد دانش پژوهان هستش که تو سایت http://student.sanaad.medu.ir بعد از ورود به صفحه خود در قسمت المپیاد آن نتیجه ی المپیاد شما را نشان می دهد .
و اگه المپیاد نانو منظورتون هست نتایج رو آخر خرداد اعلام می کنند .
توجه : مشخصاتی که تو اون سایت وارد می کنید مربوط به شناسنامه اول شما می باشد نه شناسنامه ای که بعدا گرفته اید .

من نجوم و فیزیک قبول شدم میخواستم بدونم چه تاثیری رو کنکور داره ؟
پاسخ:
قبول شدن از مرحله اول المپیاد هیچ تاثیری تو کنکور نداره ولی اگه از مرحله دوم قبول بشید بعد از گذراندن دوره آموزشی در تهران و گرفتن آزمون مرحله سوم المپیاد و مشخص شدن مدال های طلا ، نقره و برنز و به بقیه هم دیپلم افتخاری میدن .
مدال طلا ها بدون کنکور
مدال نقره و برنز هم اگه به رشته ای که می خوان برن اگه تا حداکثر 10 درصد کمتر از امتیاز آخرین برگذیده ی اون رشته زده باشن هم قبول میشن . مثلا اگه اخرین برگذیده 50 درصد زده باشه میشه با زدن 45 درصد هم تو این رشته قبول شد .
و کسانی که دیپلم افتخاری دارن به درصد کنکورشون با ضریب 1.1 تا 1.2 اضافه میشه . مثلا اگه درصد کنکورشون 40 باشه حداقل 44 و حداکثر 48 میشه .
سلام، المپیاد ادبیات برا اولا جواب نمیاد؟
پاسخ:
میاد . اگه به نتایج نگاه کنید برگزیدگان سال اولی هم داریم .
من سال اولم و بسیار خوشحالم که المپیاد نجوم و اختر فیزیک قبول شدم.
mesle parsal olampiyad zist
منم فیزیک قبول شدم
من المپیاد ادبی قبول گشتم....
من نجوم قبول شدم ولی نمیدونم درصد و رتبمو از کجا باید ببینم
پاسخ:
جایی نشون نمی ده خودتون می تونید محاسبه کنید .
منم ریاضی و کامپیوتر قبول شدم

درصدو کجا نشون میده من زیست قبول شدم
پاسخ:
جایی نشون نمی ده خودتون می تونید محاسبه کنید .

منم المپیاد کامپیوتر قبول شدم

۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۹ محمد مهدی بیات
خدیا شکرت که در المپیاد زیست قبول شدم 
سلام
منم قبول شدم
به ایفون سیکس هم رسیدم

اینک برای اذربایجان هستش تهران چی/؟؟؟؟؟
پاسخ:
در هر مورد نه که .
منظور فراخوان ها و برخی کلاس ها که اطلاعیه ی آنها در سایت قرار میگیرد اکثرا مربوط به استان آذربایجان می باشد .
من المپیاد ادبی قبول شدم ...
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۶ محمدرضاسلمانی
وای خدای من توانستم پدر و مادرم را راضی نگه دارم المپیاد زیست پذیرفته شدم
منم المپیاد کامپیوتر قبول شدم
خب بمن چه
منم قبول شدم المپیاد زیست شناسی
من المپیاد شیمی قبول شدم

ارسال نظر (این سایت غیر فعال است به

اینجا

مراجعه فرمایید .)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی