موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

IRanian Students Research Institute
موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی
این موسسه به مدیریت آقای علیرضا عالی نسب (دانشجو رشته مکانیک دانشگاه تبریز) ساخته شده است . این موسسه تا زمانی که از استان های دیگر ایران نویسنده نداشته باشد مطالبش اکثرا مربوط به دانشجویان استان آذربایجان شرقی می باشد .
یکی از امکانات ویژه ای که در این موسسه وجود دارد مشاوره در مورد شرکت در المپیاد ها ، جشنواره ها ، تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، نحوه مطالعه ، پژوهش ، تحقیق و مقاله نویسی و ... می باشد .
نویسندگان Authors
طبقه بندی موضوعی Categories



آخرین نظرات Recent comments
  • ۲۵ مرداد ۹۵، ۲۰:۵۴ - نجمه
    ایول

باشگاه نانو، پاسخنامه تشریحی آزمون ششمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو را منتشر کرد.

ششمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، جمعه 4 اردیبهشت ماه سال جاری هم‌زمان در 132 شهرستان  با حضور بیش از 28هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه برگزار شد. شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب بالاترین امتیازها شوند، خرداد ماه سال جاری معرفی می‌شوند و به دوره عملی المپیاد راه پیدا می‌کنند. نفرات برتر پس از گذراندن دوره عملی و شرکت در آزمون تخصصی، در مراسم اختتامیه المپیاد نانو معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

برای دریافت دفترچه آزمون و پاسخنامه تشریحی ششمین المپیاد دانش‌آموزی نانو اینجا کلیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۸
Alireza Ali nasab

نظرات  (۱۶)

سلام فایل دانلود شده باز نمیشه 
لطفا برای ایمیلم بفرستید واقعا نیازش دارم
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
سلام من مرحله ی اول نتونستم شرکت کنم......
سلام.ببخشید من امسال کنکوردادم خاستم بدونم توبخش دانشجویی میتونم المپیادثبت نام کنم؟اخه همه مقالاتو مطالعه کزدم و خاستم بدونم چه رشتخ ی دانشگاهی  انتخاب کنم؟منو زودتر ب مهندسی نانوتکنولوژی پزشکی میرسونه؟اخه منبدون نانو اصلا دلم نمیخاد درس ببخونم...امسالم ۳۰درصدزدم حیف اشتباه نمیزدم قبول بودم...میشه راهنماییم کنین...تامغزم متلاشی نشده؟
پاسخ:
تو المپیاد نانو تا چهارم دبیرستان میشه شرکت کرد و
تو مسابقه ملی نانو از راهنمایی تا دکترا و بالاتر هم میشه ثبت نام کرد .
شما باید نگاه کنید که کدوم رشته ها تو کنکور کارشناسی ارشد می تونند کنکور رشته های نانو فناوری ، نانو پزشکی ، نانو شیمی رو بدن .
چون تو اکثر رشته ها این امکان وجود داره مونده به علاقه تون و رتبه تون و دانشگاهی که می خوایید اون جا بخونید .
برای کسب اطلاعات بیشتر به ایمیل مدیریت یا در تلگرام به مدیریت پیام بفرستید .
چطور احتمال قبولی برا درصد5.48 کمه ولی برا من که 7.7 زدم مستحیله؟
پاسخ:
ببخشید ایشون 5 درصد نزدن 48 درصد زدن و شما 7 درصد زدید لطفا به ممیز هاش دقت کنید .
سلام من تازه برای اولین شرکت کردم و 6 صحیح و 4 تا غلط دارم.به نظرتون احتمال قبولیم هست؟درصدم چنده؟
پاسخ:
7.7 درصد

نه متاسفانه کف نمره ی امسال حداقل 45 درصد هستش .

شما می تونید واسه سال بعد آماده بشید .
سلام اقای عالی نسب شماچندساله در المپیاد نانو شرکت میکنین؟امسال چند درصد زدین؟به اردوی عملی راه پیدا کردین؟من 5/48درصد زدم درمیام؟
پاسخ:
نتیجه ی خودمو گذاشتم . من یه سال هست که در زمینه نانو فعالیت می کنم و 23 درصد زدم . اولین بارم بود تو المپیاد نانو شرکت می کردم .
احتمال قبولی دارید ولی کمه .

باسلام  میشه بگید برگزیدگان باید بالای چند درصد بزنن؟سال گذشته برگزیدگان استانی خوزستان چند درصد زده بودند؟
پاسخ:
کف نمره ی برگزیدگان کشوری سال قبل 37 درصد بود ولی امسال با مشاهده نتایج بسیاری از دانش آموزان کف امسال بالای 45 الی 50 هستش .
و اما کف برگزیدگان استانی معلوم نمیشه و ماله هر استان متفاوت خواهد بود .
سلام وقتتون بخیرببخشید اگر امکان داره برای ایمیلم بفرستید فایل باز نمی شود.
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۷ هانا آریانیا
سلام وقتتون بخیر فایل دانلود شده باز نمیشه می خواستم اگر امکان داره فایل رو به ایمیلم بفرستید یا کلید سوالات رو در ایمیل برام بفرستید ممنون میشم.
سلام خسته نباشین من هر چه سعی کردم فایل رو دانلود کنم نمیشه .  میشه به ایمیلم بفرستین؟ 
با تشکر
پاسخ:
باشه . امروز تا ساعت 6 عصر فرستاده خواهد شد .
چرا برای من باز نمیشه؟؟؟؟
پاسخ:
بعد از دانلود فایل روی فایل راست کلیک کنید و گذینه ی Extract here رو بزنید بعدش یه پوشه با نام اون فایل ایجاد میشه تون دو تا فایل PDF هست از اون جا باز کنید .
اگه اون گذینه ای که گفتم تو راست کلیک نباشه بگید تا برای ایمیلتون فرستاده بشه .
مرسی ممنونم.
سلام
امسال المپیاد آسون تر از پارسال بود.
از کجا میدونید که کف زیر 40 درصدد؟!
پاسخ:
البته سختی و آسونی سوالات سلیقه ای هست .

ولی کف نمره ی پارسال 37  درصد بود . امسالم در همون دوره خواهد بود .

شما اگه امسال تو المپیاد شرکت کردین چند درصد زدید ؟
بله،متاسفانه باز نمیشه.
پاسخ:
فایل ها به ایمیلتان فرستاده شد .
سلام چرا وقتی دانود میشه با Adobe  Reader 9 باز نمیشه؟؟؟؟
پاسخ:
باز میشه . شاید کامپیوتر تون مشکل داشته باشه یا هم برنامه تون .

اگه مشکل تون برطرف نشد ، بگید به ایمیلتون در فرمت دیگه ای بفرستیم .
با سلام  و تشکر از  IRSRI 
                             از کف قبولی امسال خبر دارید ؟؟
                                         

پاسخ:
تا اطلاع ثانوی نه .
ولی اگه دانش آموزان درصد هاشون رو تو بخش Nanotechnology Forum بنویسن می تونیم کف نمره رو پیشبینی کنیم .

کف زیر 40 درصد هست .

ارسال نظر (این سایت غیر فعال است به

اینجا

مراجعه فرمایید .)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی