موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

IRanian Students Research Institute
موسسه تحقیقاتی دانشجویان ایرانی
این موسسه به مدیریت آقای علیرضا عالی نسب (دانشجو رشته مکانیک دانشگاه تبریز) ساخته شده است . این موسسه تا زمانی که از استان های دیگر ایران نویسنده نداشته باشد مطالبش اکثرا مربوط به دانشجویان استان آذربایجان شرقی می باشد .
یکی از امکانات ویژه ای که در این موسسه وجود دارد مشاوره در مورد شرکت در المپیاد ها ، جشنواره ها ، تحصیل در خارج از کشور ، بورسیه تحصیلی ، نحوه مطالعه ، پژوهش ، تحقیق و مقاله نویسی و ... می باشد .
نویسندگان Authors
طبقه بندی موضوعی Categories



آخرین نظرات Recent comments
  • ۲۵ مرداد ۹۵، ۲۰:۵۴ - نجمه
    ایول
... جهت مشاهده ی نظرات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

پاسخ سوالات به علت منتشر شدن کلید باشگاه دانش پژوهان حذف شده اند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
Alireza Ali nasab

نظرات  (۴۸)

Me and this article, sitting in a tree, L--IG-REN---N-A!
سوالا ت چه جور سوالی هستن
پاسخ:
این وبلاگ تا تاریخ 1395/5/1 فعالیتی نخواهد داشت .

در صورت نیاز به تلگرام مدیریت وبلاگ پیام بفرستید :
(پاسخ دهی حداکثر تا دو روز)

https://telegram.me/ayaz76

و یا به ایمیل مدیریت وبلاگ پیام بفرستید : (پاسخ دهی حداکثر تا یک هفته)

alirezaseyedalinezhad@yahoo.com

و سوالات خود را بپرسید .
توروخدا یکی بگه نتایج رو از کجا ببینم؟؟؟
سلام من هشتمم تومرحله بین شهرها از 30تا سوال 6 تاغ دارم با 15 تا ص به نظرتون قبول می شم؟
پاسخ:
شما قبول شدید . برین به نتایج نگاه کنید .
سلام . میخواستم بدونم جواب المپیاد ریاضی کی میاد ؟ ممنون
پاسخ:
اگر منظورتون نتایج یا پاسخ نامه ی المپیاد ریاضی هست که تو این وبلاگ هر دو شو گذاشتیم .
سلام من هنوز نتونستم نتایجو ببینم نیومده یا من نمیتونم ؟ مگه قرار نبود تا 4شنبه بیاد؟
پاسخ:
هنوز نتایج المپیاد ریاضی حاضر نشده .
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۶ پریسا نادری
فکر نمی کنم قم در المپیاد ریاضی  خیلی خوب باشه ؟ درسته؟
پاسخ:
نه نمیشه گفت . ولی چون تعداد شرکت کننده از اون جا کمتره واسه همین تعداد قبولی کمتری هم خواهد داشت .
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۲ پریسا نادری
من المپیاد ریاضی رزمندگان رو شرکت کردم و دیدم  اکثر بچه های مدرسه شهید قدوسی که بهترین مدرسه اس هم بودن اما من اول شدم.این المپیاد رو هم 7تا درست و 4تا غلط داشتم،البته من امسال هیچی نخوندم...ولی قبولی برام مهمه دیگه....
پاسخ:
شما 20 درصد زدید . احتمال قبولی واسه شما وجود نداره .
سبک سوالات المپیاد رزمندگان با المپیاد باشگاه دانش پژوهان یکم فرق می کنه باید بیشتر تلاش کنید .
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۷ پریسا نادری
سلام،باتوجه به اینکه نتایج استانی اعلام میشه احتمال قبولی در استان قم بیشتر نیست؟
پاسخ:
نه . احتمال قبولی به استان ربطی نداره و بر حسب امتیاز دانش آموزان برگزیده ها اعلام میشن .
ولی اگه از استانی هیچ دانش آموزی درصد مورد نیاز برای قبولی رو کسب نکنه نفرات اول تا سوم اون استان رو هم قبول می کنند . (معمولا)
نتایج کجا اعلام می شه؟

پاسخ:
تو سایت باشگاه دانش پژوهان و سایت وبگاه المپیاد ریاضی ایران .
سلام می خواستم بدونم دقیقا کی نتایج مرحله اول میاد
پاسخ:
دقیقا نمیشه گفت ولی تا آخر این سال معمولا میدن .
سلام .
میشه بگید چه جوری باید درصد و امتیاز و حساب کنم؟
پاسخ:
بعد از این که تعداد صحیح و غلط تون رو پیدا کردید واسه هر صحیح 4 امتیاز مثبت و برای هر غلط 1 امتیاز منفی بدید مجموع امتیازهاتونو با تناسب به درصد تبدیل کنید .
امتیاز کل 120 هست .
سلام من هر 30 تا سوالو جواب دادم اما در مورد تعداد درست و غلطم مطمئن نیستم میخواستم بدونم نمره منفی داشت آزمون؟ وممکن هست با تعداد درست کم قبول بشم ؟
پاسخ:
احتمال قبول شدنش کمه .
پاسخ نامه سوالات تو وبلاگ گذاشتیم بهش نگاه کنید و تعداد صحیح و غلطتون رو پیدا کنید .
سلام نتایج دقیقا چه تاریخی اعلام میشه ؟
پاسخ:
اصولا باید تا چهارشنبه ی این هفته اعلام بشه .
سلام من دومم و 46 درصد زدم به نطرتون بده ؟برا سال دوم؟چون میهام مرحله دو هم قبول شم تازه مرحله 2 کیه؟
پاسخ:
خوبه . ولی امسال با این درصد قبول شدن تو مرحله دوم سخته . البته قبول هم نشید یه تجربه از نحوه سوالات و پاسخ گویی به آنها آشنا میشید و سال بعدش حتما قبول میشید .
چون افراد کمی نیستن که بالای 80 درصد تو مرحله اول زدن .
نیمه اول اردیبهشت ماه هستش .
سلام من سال سومیم کلا 16 تا سوالو زدم اگه تعداد درست و غلطم مساوی باشه قبولم؟
پاسخ:
نه متاسفانه .
شما 20 درصد زدید .
سلام من سال اولیم با7تا درست و3تا غلط احتمال قبولی وجود داره؟
پاسخ:
نه متاسفانه .
ولی امتیاز شما نسبت به سال تحصیلی تون خوبه اگه تلاش کنید سال بعد می تونید قبول بشید .
نتایج قبولی رو کی اعلام میکنن ??  بعد هر شهرستانی جدا قبولیاش معلوم میشه یا کلا استانی حساب میکنن ?? 
پاسخ:
تا 28 اسفند ماه اعلام می کنند .
نتایج استانی هستند ولی منطقه ای که در آن تحصیل می کنید نیز در نتایج نوشته خواهند شد .
سلام من 6 تا درست زدم 2 تا غلط بنظرتون شانسی برای قبول شدن هست؟؟؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه .
سلام.
من 11 تا درست داشتم، 1 غلط.
میشه نظری درمورد احتمال قبولی من بدین؟ چند درصد احتمال قبولیم وجود داره؟
پاسخ:
احتمال قبولی شما 90 درصد هست .
سلام،من24تا درست زدم و 2تا غلط میدونم قبول میشم ولی میخوام بدونم اگه یه نفر درصد بالایی بزنه میتونه مستقیما مرحه دوم رو رد کنه یا نه؟
پاسخ:
نه . نمیشه .
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۵ امیرحسین خالقی
من9درست و5غلط دارم امکان داره قبول بشوم
پاسخ:
شما 31 امتیاز از 120 امتیاز گرفتید . احتمال قبولی تون در حدود 15 درصد هست .
سلام من 9 8 تا درست دارم و 9 تا غلط ینی 1درصد هم احتمال قبولیم نیست؟؟؟
پاسخ:
درسته امکان قبولی واسه شما وجود نداره ولی اگه سال سوم نیستید می تونید واسه سال بعد بهتر آماده بشید .
سلام من 8درست و 2غلط قبول میشم
پاسخ:
شما 25 درصد زدی خیلی سخته که قبول بشید . یعنی احتمالش کمتر از 15 درصد هست .
میشه لطفا پاسخ تشریحی را هم بزارید در ضمن سوال ۱۳ رو خیلیا میگن گزینه ۵ میشه لطفا توضیح بدین.با تشکر
پاسخ:
پاسخ تشریحی ای که توسط باشگاه دانش پژوهان منتشر شده رو دیدید ؟
تو این وبلاگ هم گذاشته شده است .
اگه مشکلی تو پاسخ اون دارید بگید تا توضیح بیشتری بدم .
۱۰ تا درست و ۳تا غلط قبول میشم
پاسخ:
احتمال قبولی برای شما وجود داره . تقریبا 50 درصد .
من اولیم ۶درست و ۱۲غلط قبول نمیشم نه؟

پاسخ:
شما 10 درصد زدید . قبول نمیشید ولی اشکالی نداره شما می تونید از الان شروع کنید و خودتون رو واسه قبولی در المپیاد سال دیگه آماده کنید .
من 9 تا درست دارم 9 تا غلط
اون لیوانه هم هر جور حساب میکنم مشکل داره باید از هشت رادیکال پنج بیشتر باشه که فقط گزینه 4 اینجوریه :|
طلایی ها گفتن کف بین 6 تا 9 تا درسته 
عمرا کف بالای 35 باشه ......... مطمئنم 
پاسخ:
خوب شما 27 درصد زدی . احتمال قبولی تون وجود داره ولی کمتر از 50 درصد هست .
آخه سوالات امسال یکم متفاوت تر از سال های قبل بود امسال همه ی سوالات 5 گذینه ای و 30 تا سوال بود .
کسی که نمیدونه نباید حرف بزنه امسال کف 7 سواله از کسی که طلا داره پرسیدم
سلام  ؟ نمره ی من چنده با ١٠ تا درست و ٣ تا غلط و قبولم یا نه؟ 
پاسخ:
31 درصد زدید .
احتمال قبولی تون وجود داره .
نتایج کی اعلام میشه ؟ بعد میخواستم بدونم سطح المپیاد امسال نسبت به سال های گذشته چی جوری بوده ؟ اخه سال پیش شنیدم با ۲۲ درصدن قبول شدن من ۱۲ درستو ۴ غلط داشتم شانسی واسه قبولی وحود داره ؟
پاسخ:
اواخر اسفند ماه . یکم در مورد سختی سوالات این دوره و دوره ی قبل مشکله که حرف بزنیم چون این دوره تعداد سوالات و زمان اون ها افزایش پیدا کرده بود و سوالات همشون تستی بودن ولی با این حال به نظر بنده کف این دوره کمتر از 25 درصد نمیشه .
به نظرتون با نمره ۴۳ قبول میشم؟؟؟
پاسخ:
آره قبول میشید .
با توجه به اینکه واسه قبول کف ۳۰ تا ۴۰ هست بدترین نمره ای ک ممکنه قبول بشه ممکنه چند تا درست و نادرست داشته باشه ؟
پاسخ:
خوب آزمون از 120 امتیاز هست امتیازتون باید بین 40 تا 50 باشه ، ولی شاید کمتر از اینا هم قبول بشن .
نتایج رو تا آخر سال میدن .
چرا تو دل مردمو خالی می کنی؟
پارسال یکی از دوستای من با 26 درصد قبول شد
پاسخ:
خوب باید سطح سوالات امسال رو هم با پارسال مقایسه کنی .
بعدشم من خودم با 33 درصد دو سال پیش قبول نشدم .
35 درصد هم گفتم احتمال قبولی داره می نگفتم که اصلا امکان نداره .
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۱ ای مکار کپی پیس کردی از وبیاگم
            ل
پاسخ:
چیو ؟؟
کپی سوالات از وبگاه المپیاد ریاضی مشکلی داره ؟؟
با ۳۵ امتیاز قبول میشم؟
میشه جواب های تشریحی روهم بذارید
پاسخ:
35 امتیاز از 120 قبول نمیشید ولی
اگه 35 از 100 میگید احتمال قبول شدنتون وجود داره .
سلام 
من یه سال اولی هستم
متاسفانه 23 امتیاز میگیرم 
الانم اعصابم خیلی خورده 
قبول که نمیشم ؟؟؟؟؟ 
نه ؟؟؟؟
پاسخ:
نه نمیشید ولی ناراحت هم نباشید بعد این که جواب تشریحی رو دادن نگاه کنید و اشکالاتتون رو بر طرف کنید و واسه ساله بعد خودتونو آماده بکنید .
سال دومم و خیلی بد دادم بازم المپیاد رو ادامه بدم یا بچسبم به کنکور؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خودتون باید تصمیم بگیرید ولی می تونید سال بعد از مرحله اول المپیاد قبول بشید ولی واسه قبول شدن تو مرحله دوم یا باید کلاس برید و یا خودتون کتابای المپیاد رو بخونید .
اگه حفظیاتتون خوبه برین سراغ کنکور ولی اگه تو دروس اختصاصی عملکرد بهتری دارین می تونید تو المپیاد هم مقامی بیارید به شرط این که تلاش کنید و راه شو بلد باشید و بخواهید .
من یه سال اولیم ....
اعصابم خیلی خورده ...
با23 امتیاز که قبول نمیشم ؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه
خوب شما یکم تجربه کسب کردید خودتونو واسه ساله دیگه حاضر کنید و نا امید نشید .
با نمره ی 25 یعنی حدود 21 درصد شانس قبولی هست؟
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۳ حسین یاورزاده
من ۹تا درست زدم با ۵ غلط میشه ۳۱امتیاز از۱۲۰ تقریبا ۲۵ درصد 
ایا قبول می شم ؟
پاسخ:
امکان قبولی شما خیلی سخته .
Kaf hodoodan chande?
Bar asase sathe soalaye emsal
پاسخ:
30 الی 40
بر اساس سطح سوالات و کف نمره ی دروه های قبلی
با 27 امتیاز به نظرتون قبول میشم یا نه؟؟ ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
اگه از 120 ، 27 امتیاز باشه ، نه .
ولی اگه 27 درصد باشه به احتمال خیلی کم قبول میشید .
سوال 26 گزینه 1 میشه یا گزینه 2؟

پاسخ:
به احتمال زیاد گزینه ی 2 هست .
با 12 درست و 5غلط قول میشم
پاسخ:
شما 36 درصد زدید و با توجه به کف نمره ی المپیاد ریاضی احتمال قبولی واسه شما وجود داره .
نه. منظورم از 10 نمره یعنی 33.3 درصد است.
پاسخ:
کف نمره ی المپیاد ریاضی در حدود 30 الی 40 درصد می باشد .
پس احتمال قبولی شما در المپیاد وجود دارد .
با نمره 10 حتما قبولم یا نه؟
پاسخ:
اگه منظورتون از 120 نمره 10 نمره هست باید بگم متاسفانه قبولی شما تقریبا غیر ممکنه .
اگه 10 درصد هم باشه همین طوره .
سلام.بد نیست میشه روش حساب کرد.

ارسال نظر (این سایت غیر فعال است به

اینجا

مراجعه فرمایید .)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی